Jak nagrodzić małych klientów – artykuły reklamowe

Właściciele firm, które produkują artykuły dziecięce, doskonale wiedzą, że małych klientów trzeba w jakiś ciekawy sposób zachęcić do tego, aby zawsze pamiętały o firmie. Dotyczy to także nastolatków. Dlatego też niektóre firmy przygotowują różnego rodzaju drobne prezenty, które są lepsze niż typowe artykuły reklamowe, z jednej strony sprawiają dzieciom przyjemność, a z drugiej sprawiają, że dziecko pamięta o firmie i lubi ją.

artykuły reklamoweZawsze wielkim powodzeniem cieszą się firmowe czapeczki oraz koszulki z nadrukiem. Te ostatnie zwłaszcza są lubiane przez nastolatków. Firmy często organizują konkursy, w których takie koszulki z nadrukiem można wygrać. Wystarczy na przykład kupić dziesięć opakowań danego produktu i wysłać sms lub wycięte z opakowań punkty.
Są i inne rodzaje zachęt. Mogą to być kalendarze plakatowe do zawieszenia na ścianę. W przypadku dzieci muszą one posiadać tematykę, która zainteresuje najmłodszych. W przypadku nastolatków mogą sprawdzić się kalendarze plakatowe z gwiazdami sceny muzycznej, gwiazdami kina czy wielkimi osobami z dziedziny sportu. Wielkim powodzeniem mogą cieszyć się także te kalendarze, w których jest dużo humoru.
Dzieci i nastolatki to w ostatnich latach osoby, które mają spory wpływ na to, jaki produkt zostaje kupiony. Firmy a zwłaszcza ich działy marketingowe nie mogą zaprzepaścić szansy na utracenie tak ważnego rynku. Dlatego wszelakie prezenty są w tym przypadku doskonałą inwestycją.

Wiele firm stara się także te drobne prezenty, na przykład niewielkie maskotki, dołączać do gotowych produktów, a najczęściej do ich opakowań zbiorczych. Taka taktyka tez doskonale się sprawdza i jest bardzo często wykorzystywana przez wiele firm.