Jak powstaje T-shirt reklamowy?

Kilka dni temu zostały przeprowadzone badania, które dotyczyły najpopularniejszego gadżetu reklamowego. Na pierwszym miejscu uplasował się T-shirt reklamowy, na drugim torby firmowe, a na trzecim długopisy.

t shirt reklamowyPopularność T-shirtu reklamowego związana jest zapewne z jego trwałością, wielokrotnością użytku oraz możliwością zobaczenia go przez dość dużą grupę osób, które w przyszłości mogą stać się potencjalnymi klientami. T-shirt jest najchętniej kupowaną częścią odzieży.

Nie ma chyba osoby, która nie posiadałaby chociaż jednej koszulki. Stąd zapewne takie zainteresowanie tym elementem garderoby firm, które szukają sposobu na efektywną reklamę swoich produktów. T shirt reklamowy jest produkowany najczęściej na zamówienie. Najlepsze jakościowo koszulki powstają z bawełny z dodatkiem elastyny. Wersja nieco gorsza produkowana jest z poliestru. Koszulki szyte są we wszystkich rozmiarach i kolorach. Bardzo często produkowane są one bez szwów bocznych. Ponadto w szytych modelach uwzględniane są wersje dla kobiet i mężczyzn. Przed nadrukiem logo na T-shirt zawsze uwzględniany jest pomysł zleceniodawcy. Dopiero po utworzeniu komputerowego projektu i zaakceptowanie go przez zleceniodawcę następuje produkcja konkretnej linii T-shirtów reklamowych.

W celu uproszczenia całego procesu produkcji tego gadżetu reklamowego, logo lub nadruk na koszulce wykonywany jest w formie prasowanki, czasem wykorzystywany jest również haft maszynowy. Koszulki reklamowe najczęściej rozdawane są przez wielkie korporacje w formie upominków. Można je również kupić za niewielką opłatą.