Modowe rewolucje

Na  przykładzie nowoczesnych samochodów znanych marek można wytłumaczyć w dość łatwy sposób, czym jest fashion marketing. To marketing modowy, który opiera się na tym, żeby daną markę promować nie tyle reklamami na billboardach czy w gazetach, co „na żywo”.

Dobrym sposobem na PR produktowy samochodów, jest na przykład ofiarowanie gwiazdom sportu, muzyki czy kina nowoczesnego, luksusowego samochodu na podstawie kontraktu, w którym gwiazda zobowiązuje się jeździć i pokazywać publicznie w tym właśnie aucie. Osoby ze środowiska muzyki i telewizji wciąż dla wielu osób są ogromnym autorytetem, często ludzie pod wpływem impulsu kupują chętnie bluzkę, która pięknie wyglądała na aktorce, której zdjęcie widzieli w czasopiśmie. Mówi się, że PR produktowy to wypadkowa cech produktu i potrzeb klienta, i tak właśnie jest.

moda3Klient często dokładnie wie, czego potrzebuje, ale czasem do dokonania kupna konkretnej rzeczy potrzeba mu właściwego impulsu, i tym impulsem może być na przykład zobaczenie na ulicy celebryty śmigającego nowym, sportowym wozem, o którego zakupie myśleliśmy. Może być też tak, że tym wozem będzie jeździł i zachwalał go znany aktor, którego wręcz uwielbiamy, co skłoni nas do wymiany swojego wysłużonego auta właśnie na ten model.

Jeżeli zainteresowani są Państwo skorzystaniem z warszawskich showroomów to zapraszam na stronę Showroom Warszawa, serdecznie 🙂

Specjaliści od marketingu doskonale wiedzą, co i w jaki sposób wpływa na nasze postrzeganie tego, co modne, a co passe. Wykorzystują to, kreując nową modę i promując takie produkty, które są dla świata mody najbardziej opłacalne, które trzeba im wypromować.